شرکت کامپیوتری رایان سیستم بندپی

فروش لپ تاپ , کامپیوتر , لوازم جانبی , دوربین مدار بسته و... .

شرکت کامپیوتری رایان سیستم بندپی

فروش لپ تاپ , کامپیوتر , لوازم جانبی , دوربین مدار بسته و... .

شرکت کامپیوتری رایان سیستم بندپی

فروش لپ تاپ , فروش کامپیوتر , فروش لوازم جانبی, فروش و نصب دوربین های مدار بسته , فروش ویروس کش آنلاین و ... از اهداف این شرکت(رایان سیستم بندپی بابل) می باشد.
آدرس: مازندران - شهرستان بابل - بخش بندپی غربی - شهر خشرودپی - بالاتر از سه راهی مقریکلا
تلفن:
09111174274(مهندس محمد اکبرتبار)
09367002076(حسن اکبرتبار)

بایگانی
نویسندگان

تبدیل فایل های PDF به آفیس با PdfGrabber Pro 7.0.0.8

يكشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۲، ۰۵:۰۰ ب.ظ

نرم افزار PdfGrabber Pro 7.0.0.8 این امکان را برای شما  فراهم می آورد تا به سرعت و به  سادگی اسناد پی دی اف خود را به تمامی  فرمتهای اصلی دیگر تبدیل نمایید.  این نرم افزار از فونت اصلی به کار رفته  در سند پی دی اف برای نزدیک تر شدن  هر چه بیشتر نتیجه کار به صفحه بندی  فایل اصلی استفاده می نماید.بااستفاده از ویرایشگر محتوای نرم افزار نیز  می توان انتخاب نمود که چه  بخشی از فایل پی دی اف بایستی استخراج شود ویا  اینکه تمامی فایل را بصورت  یکجا تبدیل نمود. کنترل از راه دور از طریق خط  فرمان، پوشه های کنترل شده و  واسط کاربری COM کارهای روزانه شما با اسناد  را آسانتر از همیشه می نماید.  لایسنس های شبکه این نرم افزار نیز قابلیت  استخراج همزمان فایل های پی دی  اف برای چندین کاربر را بصورت یکجا برروی  یک شبکه می دهد.همچنین با  استفاده از این نرم افزارمی توانید تصمیم  بگیرید که کدام یک از تصاویر سند  پی دی اف بایستی استخراج گردد و یا اینکه  تمامی سند را به تصویر تبدیل  نمایید. همچنین این نسخه از نرم افزار برای  کاربران حرفه ای نیز بخوبی مجهز  گردیده است، قابلیتهای اضافی ارائه شده  دراین نسخه شامل فرمتهای خروجی  DXF/AutoCAD با آرایش صفحه ی دی اف،  PowerPoint  و  XML، قابلیت استخراج  چندین فایل پی دی اف بصور همزمان و  گزینه برای کنترل از راه دور از طریق خط  فرمان و یا عملکرد پوشه کنترل شده  ” Monitored Folder ” می باشند. می توان  گفت که در حال حاضر این نرم افزار  بهترین نمونه موجود در بازار برای تبدیل  اسناد پی دی اف نوشته شده به  زبان فارسی به فایلهای Word و غیره می باشد.

 

PdfGrabber Pro تبدیل فایل های PDF به آفیس با PdfGrabber Pro 7.0.0.8

 

password تبدیل فایل های PDF به آفیس با PdfGrabber Pro 7.0.0.8پسورد فایل: www.downloadha.com

download تبدیل فایل های PDF به آفیس با PdfGrabber Pro 7.0.0.8 لینک دانلود – 38 مگابایت | لینک کمکی

 

۹۲/۰۴/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد اکبرتبار کامی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی