شرکت کامپیوتری رایان سیستم بندپی

فروش لپ تاپ , کامپیوتر , لوازم جانبی , دوربین مدار بسته و... .

شرکت کامپیوتری رایان سیستم بندپی

فروش لپ تاپ , کامپیوتر , لوازم جانبی , دوربین مدار بسته و... .

شرکت کامپیوتری رایان سیستم بندپی

فروش لپ تاپ , فروش کامپیوتر , فروش لوازم جانبی, فروش و نصب دوربین های مدار بسته , فروش ویروس کش آنلاین و ... از اهداف این شرکت(رایان سیستم بندپی بابل) می باشد.
آدرس: مازندران - شهرستان بابل - بخش بندپی غربی - شهر خشرودپی - بالاتر از سه راهی مقریکلا
تلفن:
09111174274(مهندس محمد اکبرتبار)
09367002076(حسن اکبرتبار)

بایگانی
نویسندگان

ادیت حرفه ای فایل های صوتی با Adobe Audition CC v6.0.732

يكشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۲، ۰۵:۰۲ ب.ظ

Adobe Audition CC به شما اجازه می دهد تا فایل های صوتی خود را ایجاد کنید و با استفاده از ابزارهای ارتباطی بیشتر و ده ها ویژگی جدید که در این نسخه از قبیل حذف کننده صدای خواننده گنجانده شده است، کارهای خود را در اختیار همگان قرار دهید. نرم افزار Adobe Audition CC به شما این امکان را می دهد تا از ویژگی های جدید این نرم افزار به محض عرضه شدن مطلع شوید و همچنین این نرم افزار با نرم افزارهای ادیت ویدیو سازگاری پیدا کرده تا بتوانید یک محصول صوتی و ویدیویی بی نظیر را بدون نیاز به هیچ نرم افزار دیگری تولید نمایید. از ویژگی های این نسخه از نرم افزار می توان به حذف کننده صدا، ویرایشگر پیش نمایش، ویرایشگر چند منظوره ی بهبود یافته، طراحی صدای پیشرفته، بهبود کیفیت صدا، معیارهای بلندی صدای ITU و … اشاره کرد.

 

Adobe Creative Cloud Audition CC 6.0 ادیت حرفه ای فایل های صوتی با Adobe Audition CC v6.0.732

 

source ادیت حرفه ای فایل های صوتی با Adobe Audition CC v6.0.732توضیحات نصب: ابتدا دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما و همچنین اینترنت شما حتما غیرفعال باشد. سپس به اکسترکت نمودن فایل های فشرده بپردازید.

در هنگام نصب، گزینه Trial را انتخاب نمایید. پس از اتمام نصب، حتما یک بار نرم افزار را باز کنید و ببندید.

حال فایل اجرایی موجود در پوشه Patch را به صورت Run As Administrator اجرا نمایید و مطمئن باشید که آنتی ویروس شما حتما غیرفعال است. حال بر روی دکمه ی Patch کلیک کرده تا عملیات مربوطه صورت گیرد. در صورت عدم موفقیت در پچ، ویندوز خود را در حالت Safe Mode اجرا کرده و سپس مراحل پچ را انجام دهید.

 

caution ادیت حرفه ای فایل های صوتی با Adobe Audition CC v6.0.732توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download ادیت حرفه ای فایل های صوتی با Adobe Audition CC v6.0.732 دانلود:    Embedupload    Direct Link

 

۹۲/۰۴/۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
محمد اکبرتبار کامی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی