شرکت کامپیوتری رایان سیستم بندپی

فروش لپ تاپ , کامپیوتر , لوازم جانبی , دوربین مدار بسته و... .

شرکت کامپیوتری رایان سیستم بندپی

فروش لپ تاپ , کامپیوتر , لوازم جانبی , دوربین مدار بسته و... .

شرکت کامپیوتری رایان سیستم بندپی

فروش لپ تاپ , فروش کامپیوتر , فروش لوازم جانبی, فروش و نصب دوربین های مدار بسته , فروش ویروس کش آنلاین و ... از اهداف این شرکت(رایان سیستم بندپی بابل) می باشد.
آدرس: مازندران - شهرستان بابل - بخش بندپی غربی - شهر خشرودپی - بالاتر از سه راهی مقریکلا
تلفن:
09111174274(مهندس محمد اکبرتبار)
09367002076(حسن اکبرتبار)

بایگانی
نویسندگان

۱۰ مطلب توسط «محمد اکبرتبار کامی» ثبت شده است

تبدیل متن به گفتار با ساخت یک فایل سخنگو
احتمالأ شما نیز تاکنون با استفاده از نرم افزارهای مختلف و یا از طریق قسمت Speech ویندوز XP متون خود را به گفتار تبدیل کرده اید. به طوریکه متن را تایپ نموده و کامپیوتر آن را برای شما میخواند. اما شاید برای شما نیز جالب باشد که بتوانید خودتان به سادگی همچین برنامه ای بسازید!
محمد اکبرتبار کامی
۲۳ تیر ۹۲ ، ۱۷:۲۴ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر
در بیشتر حملات مخفی ماندن از سیستم های امنیتی یکی از اولین معیار های یک هکر هست حتمآ شما با سیستم VPN اشنایی کامل دارید ولی موضوع اصلی ما در این باره نیست موضوع ما در مورد به اشتباه انداختن سیستم امنیتی برای شناسایی شما در نقطه ای که به فعالیت میپردازید هست برنامه های زیادی برای این کار به وجود امدند و مورد استفاده قرا میگیرند ولی گاهی شما مجبورید فقط متکی به توانایی فردی خود باشید و امروز بحث اصلی در این باره هست اگر بخواهیم در یک جمله شناسایی را در نقطه مورد نظر تعریف کنیم شناسایی IP و ِDNS Server هست قبل توضیح این دو کلمه یک اخطار لازم است در این روش شما فقط قادرید که ایپی خود را در رنج معینی تغییر دهید که باید مطمئن شوید که این ایپی در حال حاضر روی خط انلاین نیست که من مرحله به مرحله توضیح میدم
محمد اکبرتبار کامی
۲۳ تیر ۹۲ ، ۱۷:۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

 برای اینکار مراحل زیر را به ترتیب انجام می دهیم

اول در Run تایپ می کنیم regedit  حالا مسیر زیر را طی کنیم

HKEY_CuRRent_User=>Software=>Yahoo=>Pager=>Test

حالا روی صفحه باز شده راست کلیک کنید و در قسمت New

DWORD Value را انتخاب می کنیم. اسمش را plural گذاشته و اینتر می کنیم

حالا plural را باز کرده و value data را به 1 تغییر داده و ok می کنیم. حالا هر چند تا مسنجر که دوست داشته باشیم می توانیم باز کنیم.

محمد اکبرتبار کامی
۲۳ تیر ۹۲ ، ۱۷:۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

 ۵۰ عدد عکسهای پس زمینه ویندوز

محمد اکبرتبار کامی
۲۳ تیر ۹۲ ، ۱۷:۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

با استفاده از ترفندی که به شما معرفی خواهیم کرد میتوانید بر روی اسناد محرمانه خود در نرم افزار Microsoft Word رمز عبور بگذارید. بدین صورت که هر شخصی برای مشاهده آنها حتما باید ابتدا پسورد را تایپ کند ، در غیر صورت امکان مشاهده فایل را ندارد! کافی است پس از باز کردن نرم افزار:منوی Tools را برگزینید و سپس به Options بروید.در Option به پنل Security رفته و در آنجا password خود را تایپ نمایید.

محمد اکبرتبار کامی
۲۳ تیر ۹۲ ، ۱۷:۰۵ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

مکن است این مشکل برای شما نیز پیش آمده باشد که قصد پاک کردن و Uninstall کردن برنامه ای را دارید و هر چه می کنید برنامه پاک نمی شود. حتی ابزار Add/Remove Programs موجود در کنترل پنل نیز به کمک شما نمی یاید. با استفاده از این ترفند میتوانید تمامی برنامه های نصب شده بر روی سیستم خود را به وسیله رجیستری ویندوز پاک کنید.

بدین منظور:
از منوی Start وارد Run شده و در آن عبارت regedit را تایپ کنید و Enter بزنید تا ویرایشگر رجیستری باز شود.
سپس به آدرس زیر بروید:
HKEY_LOCAL_MACHINE/SOFTWARE/Microsoft/Windows/CurrentVersion/Uninstall
حالا در لیست باز شده نام تمامی برنامه های نصب شده را میبینید. کافی است روی برنامه مورد نظر کلیک کرده و دکمه Delete را بزنید.
تنها دقت کنید برای Uninstall کردن برنامه ها از روش معمول استفاده کنید و تنها در مواردی که برنامه پاک نمیشود از این روش استفاده نمایید.

محمد اکبرتبار کامی
۲۳ تیر ۹۲ ، ۱۷:۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

Adobe Audition CC به شما اجازه می دهد تا فایل های صوتی خود را ایجاد کنید و با استفاده از ابزارهای ارتباطی بیشتر و ده ها ویژگی جدید که در این نسخه از قبیل حذف کننده صدای خواننده گنجانده شده است، کارهای خود را در اختیار همگان قرار دهید. نرم افزار Adobe Audition CC به شما این امکان را می دهد تا از ویژگی های جدید این نرم افزار به محض عرضه شدن مطلع شوید و همچنین این نرم افزار با نرم افزارهای ادیت ویدیو سازگاری پیدا کرده تا بتوانید یک محصول صوتی و ویدیویی بی نظیر را بدون نیاز به هیچ نرم افزار دیگری تولید نمایید. از ویژگی های این نسخه از نرم افزار می توان به حذف کننده صدا، ویرایشگر پیش نمایش، ویرایشگر چند منظوره ی بهبود یافته، طراحی صدای پیشرفته، بهبود کیفیت صدا، معیارهای بلندی صدای ITU و … اشاره کرد.

محمد اکبرتبار کامی
۲۳ تیر ۹۲ ، ۱۷:۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

نرم افزار PdfGrabber Pro 7.0.0.8 این امکان را برای شما  فراهم می آورد تا به سرعت و به  سادگی اسناد پی دی اف خود را به تمامی  فرمتهای اصلی دیگر تبدیل نمایید.

محمد اکبرتبار کامی
۲۳ تیر ۹۲ ، ۱۷:۰۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر

جلوگیری از کپی اطلاعات محرمانه با استفاه از USB Block 1.3.0
تعداد دریافت :638
حجم فایل :3.63 MB
1390/8/1
نرم افزار USB BLOCK ابزار حفاظتی جهت جلوگیری از دسترسی به اطلاعات شخصی و محرمانه است که در فلش مموری و سایر حافظه های قابل حمل نگه داری می کنید. این نرم افزار همچنین قادر است از ابزار های جانبی دیگر مانند CD/DVD و EXTERNAL DRIVES حفاظت کند ، فقط کافیست این نرم افزار را نصب کنید و تنظیمات مورد نظر را انجام دهید. جلوگیری از دسترسی به اطلاعات درایوها، کارت های حافظه، هارددیسک و فلاپی، دسترسی به اینترنت از ویژگیهای این نرم افزار است.
    


محمد اکبرتبار کامی
۲۳ تیر ۹۲ ، ۱۶:۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر




****

***به وبلاگ خودتان خوش آمدید***


دوستان برای مشاهده یبهتر وبلاگ از نرم افزار Internet Explorer استفاده بکنند ..... .Friends For best view use Internet Explorer blog software do

محمد اکبرتبار کامی
۲۳ تیر ۹۲ ، ۱۵:۴۹ موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰ نظر